Стратегія школи

 

Стратегія розвитку Дмитровичівської початкової школи

Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області

                 на 2021 – 2026 н. р.

 

Адреса закладу: 81150, с. Дмитровичі, вул. Шкільна, 1, Львівського району, Львівської області.

 

«Велике слово – ШКОЛА! Це скарб найкращий кожного народу, це ключ золотий, що розмикає пута несвідомості…»

                                                                                                           Софія Русова

 

Наша школа – це заклад освіти, який створює умови для інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примножує її культуру, духовність, задовільняє пізнавальні інтереси.

 

План стратегічного розвитку

спрямований на

виконання:

  • Конституції України;
  • Законів України:

     «Про освіту», « Про загальну середню освіту»;

  • Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя України»
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017року № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «НУШ»
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2017 року № 87 « Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» (застосовується з 1.09.2018 р. для учнів які навчаються за програмами 12-річної повної загальної середньої освіти)
  • Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 року № 283 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору НУШ»;
  • -Концепції НУШ
  • Національної Програми "Діти України”;
  • Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
  • Конвенції про права дитини;

 

створення:

 

  • належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти школярів;
  • умов рівного доступу до освіти;
  • гуманних відносин в освітньому закладі;
  • сприятливих умов для підтримки та розвитку обдарованих учнів;
  • належних умов для соціально-психологічного захисту учасників навчально-виховного процесу;
  • необхідної матеріально-технічної бази.

 

Наша мета

 

Освіту в закладі зосередити на дитині, підтримувати і розвивати потенціал кожного учня, створити таке середовище у школі, яке б плекало творчу особистість, створювало умови для повноцінного розвитку дитини. Створити умови, які допоможуть дитині, яка починає свій освітній шлях, повірити в те, що навчання може і повинно бути для нього успішним, цікавим та привабливим. Виконання цього завдання стане можливим тільки тоді, коли вдасться сформувати позитивне, радісне відношення дитини до:

  • шкільної будівлі в цілому (оформлення, комфорт, організація навчального, ігрового та побутового простору);
  • приміщення свого класу (унікальна, комфортна естетика й стиль);
  • працюючих у школі дорослих (професійно-особистісні якості, стиль поведінки, спілкування та зовнішній вигляд);
  • однокласників та інших учнів початкової школи (безконфліктність взаємовідносин, розвиток шкільного та позашкільного спілкування та дружніх зв’язків);
  • змісту навчальної діяльності (доступність, розвиваючий характер, глибина в поєднанні з яскравим представленням матеріалу, різноманітність);
  • власних результатів навчальної та позашкільної діяльності, які дає школа (різнобічність системи оцінки знань, орієнтація на успіх, розвиток позитивної самооцінки, допомога в пошуку радісних почуттів від самого перебування в школі та процесу навчання в ній).

Виконати ці завдання можна, якщо в освітньому процесі міститься:

  • опора на властиву дитині цікавість та розвиток її засобами пізнавальної діяльності;
  • використання гри як одного з найбільш привабливих для молодшого школяра виду Діяльності в навчальному процесі та позашкільних заняттях;
  • спілкування з друзями – однокласниками, цікавими педагогами-дорослими, старшокласниками-асистентами вчителів;
  • успішна взаємодія вчителів з батьками;
  • рання діагностика й профілактика навчальних та поведінкових відхилень у молодших школярів;
  • виявлення та індивідуальний супровід обдарованих дітей;
  • створення в душі дитини образу «затишної та доброї школи»;
  • зниження й компенсація навчальних труднощів і стресів.

 

Стратегічний план розвитку школи

 на 5 років включає:

 

  1. Освітню складову
  2. Виховну складову.
  3. Методичну складову.
  4. Матеріально-технічну складову.

 

Основоположні принципи:

 

Робота школи базується на принципах гуманізму, демократизму, взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією та культурою.

 

Головні завдання   :      

  • Підвищення якості освіти, розширення сфери додаткової освіти.
  • Зростання творчої активності педагогів, поширення інноваційних технологій   
  • Підвищення престижу закладу в контексті освіти
  • Підвищення якості знань учнів.

 

Освітня складова

 

 Утвердження інноваційного навчання, націленого на:

- здобування нових знань та вмінь за новим змістом освіти, який заснований на формуванні компентентностей , потрібних для успішної самореалізації в суспільстві;

 

- орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;

 

- створення сучасного освітнього середовища в закладі, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для успішного навчання учнів;

 

- формування особистості, здатної вносити інноваційні зміни в існуючу культуру і середовище, успішно розв’язувати проблемні ситуації;

 

- спонукання учнів до ініціативності, творчого підходу та активної позиції у всіх видах діяльності;

Виховна складова

 

  1. Формування учня як активного, свідомого, творчого суб’єкта навчально-виховного процесу.
  2. Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток.
  3. Виховання загальнолюдських цінностей,  національної самобутності, патріотизму через традиційні та інноваційні технології у навчально-виховному процесі.
  4. Залучення учнів до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров'я.
  5. Затвердження культури здорового способу життя.

 

 

 Методична складова

  1. Запровадження компетентнісно-орієнтованих методик, технологій навчання та оцінювання результатів навчання;
  2. Створення інформаційно-освітнього середовища, яке враховує пізнавальні особливості учнів та їхні здібності, їх інтереси й освітні потреби;
  3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання;
  4. Стимулювання педагогів до особистого і професійного зростання;
  5. Вивчення якості забезпечення освітнього процесу педагогічними кадрами, готових до роботи в нових умовах;
  6. Створення умов для активної постійно діючої системи безперервної освіти педагогів;
  7. Створення системи методичних заходів щодо розвитку професійної компетентності та впровадження інноваційного досвіду роботи.

 

Матеріально- технічна складова

 

Рік

Заплановані роботи

2021 – 2022 р.

Облаштування цокольної частину фасаду. Заміна дверей до вбиральні.

2022- 2023 р.

Облаштування входу в приміщення школи. Встановлення бруківки на подвір'ї школи.

2023-2024 р.

Заміна електричного освітлення.

2024-2025 р.                

Капітальний ремонт у класах.

2025-2026 р.

Облаштування дитячого майданчику.

 

Очікувані результати:

 

Наша школа повинна формувати базові  знання, уміння та навички .

 Розвивати пізнавальну мотивацію учня та  комунікативні компетенції, тобто навички культури спілкування та самопізнання.

 

Призначення нашої школи полягає у становленні життєвих навичок особистості учня. Стратегічним напрямком розвитку  є створення таких умов, за якими у кожного учня створюється установка, яку можна сформулювати в словах: "Я люблю свою школу", і розвивається відповідна система цінностей та мотивів участі в щоденному шкільному житті.

Вітаємо Вас на офіційному сайті Дмитровичівської початкової школи